Науковці зі Сполучених Штатів Америка з’ясували, що натуральна кава є надзвичайно корисним напоєм, який може замінити навіть деякі пігулки, якщо його споживати помірно.
Чим корисне регулярне споживання кави?
Натуральна чорна кава має низку корисних властивостей і є аналогом таблеткам у профілактиці й навіть лікуванні деяких недугів. Про це йдеться у матеріалі порталі Нealthline.
Важливо! Україна залишається активним ринком кави, де споживання становить близько 58 000 тонн на рік. Понад 75% дорослих містян регулярно п’ють каву, дедалі частіше обираючи натуральну зернову каву замість традиційного чаю, попри зростання цін та наслідки війни.


Чашечка ароматної кави з корицею. Колаж: BLIK.UA
Що з’ясували науковці зі Сполучених Штатів Америки?
Кава допомагає позбутися надлишкового стресу. Міжнародне дослідження вчених з португальського університету Коїмбри і Боннського університету показало: кофеїн блокує особливий рецептор і тим самим зменшує симптоми стресу. Це також підтверджується довгостроковим дослідженням Гарвардського університету. Його фахівці встановили, що жінки, які випивають чотири чашки кави з кофеїном в день, на 20 відсотків рідше страждають депресією, ніж ті, хто випиває всього одну чашку в тиждень.
Кава запобігає розвитку хвороб мозку. Дані дослідників з Університету Балтімора говорять, що регулярне приймання кави покращує довготривалу пам’ять, а також забезпечує профілактику хвороб мозку. Люди, які споживають три чашки в день, менш схильні до деменції та хвороба Альцгеймера-це пояснюється тим, що кофеїн пригнічує відкладення тау-білка в головному мозку.

Чоловік п’є каву. Фото: freepick
Кава сприяє профілактиці хвороб серця. Люди, які випивають від трьох до п’яти чашок кави в день, не страждають серцевим нападом або інсультом так часто, як ті, хто не п’є каву, – це висновок Гарвардської школи громадської охорони здоров’я. Завдяки своїм антиоксидантним і протизапальним властивостям, кофеїн позитивно впливає на показники артеріального тиску.
Кава запобігає появі хвороб печінки. Кава сприяє регенерації печінки. Згідно з дослідженням Національного інституту раку в Меріленді, у будь-якої людини, що випиває дві-три чашки кави за 24 години до обстеження, показники печінки виявляються краще, ніж у людей, які не пили каву напередодні. Вчені вказують на речовини дітерпени, що містяться в каві. Вони активують процеси детоксикації печінки, попутно знижуючи ризики цирозу і раку цього органу.
9 